Ominaisuudet

KRISTA Päivystysvaihde on helppokäyttöinen ja toimintavarma ratkaisu päivystyspuheluiden hallintaan. Palvelu kykenee ohjaamaan puheluita mihin tahansa puhelimeen operaattorista riippumatta. Päivystyshenkilöillä voi siis olla käytössään uusin iPhone tai vaikka perinteinen lankapuhelin.
Lue lisääOta yhteyttä

Ominaisuudet

KRISTA Päivystysvaihde on helppokäyttöinen ja toimintavarma ratkaisu päivystyspuheluiden hallintaan. Palvelu kykenee ohjaamaan puheluita mihin tahansa puhelimeen operaattorista riippumatta. Päivystyshenkilöillä voi siis olla käytössään uusin iPhone tai vaikka perinteinen lankapuhelin.
Lue lisääOta yhteyttä

Älykäs soitonohjaus

KRISTA Päivystysvaihde ohjaa yhteen päivystysnumeroon saapuvat puhelut useammalle eri päivystäjälle. Kaikkien päivystäjien puhelimet soivat yhtä aikaa ja ensimmäisenä puheluun vastannut päivystäjä yhdistetään saapuvaan puheluun. Kaikki päivystäjät pysyvät ajan tasalla saapuneista puheluista tekstiviesti-ilmoituksien ansiosta.

Päivystysryhmät

Järjestelmään voidaan määritellä useita päivystysryhmiä, joihin voi kuulua yksi tai useampia päivystäjiä. Kullekin päivystysnumerolle voidaan asettaa yksi tai useampia päivystysryhmiä.

Varapäivystäjäryhmä

Palveluun voidaan määritellä erillinen varapäivystäjäryhmä, johon puhelut ohjataan, mikäli kukaan päivystysryhmän päivystäjistä ei vastaa puheluun.

Selainpohjainen hallintakäyttöliittymä

Hallintakäyttöliittymän kautta voidaan hallinnoida päivystysvaihteen asetuksia, kuten päivystysryhmiä ja päivystäjiä sekä selata puhelulokia. Hallintakäyttöliittymä toimii kaikilla uusimilla selainohjelmistoilla, myös mobiililaitteissa.

Puheluloki

Järjestelmä ylläpitää lokia puheluista. Lokissa on nähtävissä soittajan puhelinnumero, soittoaika, jonotusaika, puhelun kesto sekä vastanneen päivystäjän nimi.

Vastaajatunnistus

Järjestelmä tunnistaa, mikäli puhelu ohjautuu päivystäjän vastaajapalveluun ja estää vastaajan yhdistymisen saapuvaan puheluun. Puhelu ohjautuu siis aina luonnolliselle henkilölle, eikä koskaan vastaajapalveluun.

Puheluiden tallennus ja kuuntelu (lisäpalvelu)

Järjestelmä voidaan asettaa tallentamaan puhelut määräajaksi. Kuuntelu onnistuu sekä hallintakäyttöliittymässä että soittamalla erilliseen tallenteiden kuuntelua varten määriteltyyn puhelinnumeroon. Kukin käyttäjä voi kuunnella vain omien puheluidensa tallenteet.

Tekstiviesti-ilmoitukset puheluista

Palvelu ilmoittaa päivystysryhmän päivystäjille tekstiviestillä, kun joku päivystäjistä on ottanut saapuvan puhelun vastaan. Puhelun päätyttyä päivystysnumeroon soittajalle lähetetään tekstiviestillä puheluun vastanneen päivystäjän yhteystiedot mahdollista suoraa jatkoyhteydenpitoa varten.

Operaattori­riippumaton

Palvelu on operaattoririippumaton, eli päivystäjät voivat olla minkä tahansa eri operaattoreiden asiakkaita.

Monipuoliset ominaisuudet

Älykkään puhelunohjauksen- ja varapäivystysryhmien avulla varmistat helposti, että soittajalle vastataan aina oikean päivystyshenkilön toimesta. KRISTA Päivystysvaihde ei lyö luuria korvaan tai ohjaa puheluasi vastaajaan, ellet niin halua. Vastaajapalvelun tunnistus estää puhelun päätymisen päivystyshenkilön vastaajaan, joten päivystyshenkilöiden ei tarvitse lopettaa vastaajapalvelun käyttöä käyttäessään KRISTA Päivystysvaihdetta. Nauhoituspalvelun avulla puhelut voidaan tallentaa ja kuunnella jälkikäteen, joten muistiinpanoja ei tarvitse puhelun aikana kirjoittaa. Voit siis vastata puheluun tilanteessa kuin tilanteessa. Tallenteiden kuunteleminen jälkikäteen on helppoa: soitto tallennuspalvelun numeroon, ja kuulet edellisen puhelusi tallenteen.

Automaattisen yhteystietoviestin ansiosta soittajalle lähetään puheluun vastanneen päivystyshenkilön yhteystiedot tekstiviestinä, jolloin jatkoyhteydenpito on mutkatonta ja helppoa. Päivystysryhmien ja päivystysvaihteen asetuksien muuttaminen on helppoa yksinkertaisen web-käyttöliittymän avulla. KRISTA Päivystysvaihde taipuu monimutkaisimpiinkin tarpeisiin. Ole yhteydessä, niin katsotaan miten voimme ratkaista päivystyspuheluihin liittyvän tarpeesi.

Ota yhteyttä